قوانین و مقررات
کاربر گرامی استفاده شما از وب سایت ازکی بیانگر موافقت شما با شرایط و قوانین سایت خواهد بود، خواهشمند است پیش از هرگونه استفاده از سایت به مطالعه دقیق این قوانین بپردازید.
شرایط و قوانین ازکی برگرفته و با تبعیت ازقوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، قوانین حمایت از مصرفکننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد. بنابراین عمل به قوانین سایت به عنوان یک قرارداد الزامی است.
کاربر
تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که با استفاده از اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات از کیـ اقدام میکنند کاربر سایت شناخته می شوند، و ملزم به رعایت تمام قوانین ازکی میباشند.
قوانین صدور بیمه نامه
در صورت بروز هر گونه قصور، تقلب و عدم همکاری در ارائه ی اصل بیمه نامه ی سال گذشته و یا عدم ارائه ی آن به این شرکت در زمان دریافت بیمه نامه جدید، ، کلیه مسئولیت حاصل از امر فوق بر عهده ی بیمه گذار بوده و وی میبایست ما به التفاوت حق بیمه ی الحاقیه جدید مربوطه را که به دلیل لغو اعمال تخفیفات عدم خسارت سال های گذشته به وجود آمده است، پرداخت نماید. در ضمن صدور نهایی بیمه بدنه پس از بازدید و تأیید نهایی کارشناس انجام میشود.
حریم شخصی
فعالیت ازکی مبتنی بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می باشد، و ازکی متعهد است از حریم شخصی اطلاعات شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژیهای موجود برای حفظ اطلاعات شما استفاده نماید.
حقوق مالکیت معنوی
تمام مطالب موجود در سایت ازکی ، مانند لوگو، متون، آیکون ها، تصاویر، علائم تجاری، کلیه محتوای تولید شده توسط ازکی، اسامی خدمات قابل ارائه، کلیه موارد قابل دانلود و کپی، جزئی از اموال ازکی محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار ازکی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، نقض حق مالکیت معنوی محسوب شده و حق پیگرد قانونی را برای ازکی محفوظ میدارد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات ازکی ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ازکی برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این سایت یعنی Azki.com است. ما تنها از طریق ارسال ایمیل و یا از طریق راه های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس میگیریم و البته شما از طریق شبکه های اجتماعی ازکی از قبیل فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام، آپارات، توییتر، گوگل پلاس، یوتیوب، لینکدین، لنزور و پینترست نیز می توانید از فعالیت ها و خدمات ازکی مطلع شوید.
انصراف از خرید
کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، ازکی موظف است کلیه مبالغ پرداختی را به مشتری مسترد کند. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، پرداخت وجه منوط به قبول شرکت بیمه برای ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت استرداد وجه مقدور نمیباشد.
ارسال سفارش
روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨ تا ١٦ و پنج شنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران میباشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار میگیرند. کاربران میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.