searchicon

کپی شد

مهم ترین افراد فرقه شیطان پرستی

علاوه بر بنیانگذاران فرقه شیطان پرستی، افراد ذیل، جزو مهم ترین افراد این فرقه محسوب می شوند:

1. پیتر گیلمور (Peter H. Gilmore):

پیتر گیلمور در سال ۲۰۰۱ م توسط بلانچ بورتون (معشوقه آنتوان لاوِی) به عنوان کاهن اعظم کلیسای شیطان تعیین شد و هم اکنون به عنوان کشیش اعظم در کلیسای شیطان فعالیت می کند. وی به عنوان نماینده کلیسای شیطان در برنامه‌های متعددی که در رادیو و تلویزیون راجع به شیطان پرستی پخش می‌شود، حضور فعالی دارد.

گیلمور در سال ۱۹۸۹ م همراه با همسرش «پگی نادرامیا»، انتشار مجله «شعله سیاه» را آغاز کردند. همچنین گیلمور در سال ۲۰۰۵ م مقدمه‌ای بر انجیل شیطانی آنتوان لاوی نوشت. آخرین اثر او «کتاب مقدس شیطانی» (The Satanic Scriptures) است که در سال ۲۰۰۷ م منتشر شد.[1]

2. مرلین منسون:

برایان هاگ وارنر نام اصلی فردی است که امروزه به مرلین منسون یا به اختصار MM شهرت یافته است. وی اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته و مورد پرستش قرار می گیرد. برایا وارنر تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان پرستان ایفا کند و این افراد را از بن بست عزلت خارج کرده و مجدداً به عرصه فعالیت های اجتماعی وارد سازد.

مرلین منسون نیز مانند سایر چهره های شناخته شده شیطانیسم، چندین مرحله در طول عمرش؛ یعنی 38 سال گذشته، برای مدت چند ماه یا چند هفته از نظر ها دور شده و پس از طی زمان مورد نظر با ارائه یک کنسرت موسیقی بزرگ و یا در چهره ای جدید و البته سخیف‌تر از گذشته ظاهر می شود. لازم به ذکر است که شیطان پرستان ادعا می کنند که در این مدت به ملاقات شیطان و یا شیاطین می رود و دستوراتی را دریافت می کند.

گفتنی است که طبق اطلاعات موجود، زمانی که این افراد (چهره های شیطان پرستی)، غیب می شوند جلساتی را با برخی مقامات بلند پایه امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برگزار می کنند و خواسته هایشان را مبنی بر نیاز های مالی، حقوقی و … بیان، و از حمایت آنان برخوردار می شوند.[2]


[1]. ر.ک: سایت اطلاع رسانی پيرامون فرقه شيطان پرستی my savior.ir.

[2]. همان.