searchicon

کپی شد

مباهله غریفی با احمد الحسن

دکتر علی الغریفی از پیروان و مریدان سابق احمد بصری است که از آنها جدا شده و اقدام به افشاگری علیه جریان مدعی یمانی نموده است.

نظر به این که احمد الحسن مخالفان خود را به مباهله دعوت نموده است، دکتر علی الغریفی از طرفداران سابق وی در یک برنامه تلویزیونی با احمد الحسن بصری مباهله کرده است.

متن مباهله

وی در این برنامه تلویزیونی می‌گوید: ای کسی که در صفحه فیس‌بوک می‌نویسی و خود را احمد الحسن می‌نامی من علی الغریفی قسم برائت می خورم که از حول و قوّة الهی خارج شوم و به حول و قوّة خودم پناه ببرم(دو بار). اگر من از حاقدین، ناصبین و منافقین نسبت به آل بیت محمد (صلی الله علیه و آله) بودم 24 ساعت وقت داری من را هلاک کنی. این تحدّی است و 24 ساعت وقت داری. رو به سوی خدا کن و بگو من احمد الحسن هستم من امام هستم من معصوم هستم این شخص مرا دعوت به مباهله کرده است. این شخص در ملک تو مرا به مبارزه طلبیده و برای خدا هم سخت نیست که به دعوت امام، کسی را در 24 ساعت هلاک کند. اگر هلاک شدم تو احمد الحسن حق هستی و اگر هلاک نشدم تو دروغ گو و منافق هستی.

علی الغریفی بعد از 24 ساعت دوباره در برنامه زنده حاضر شد و گفت: (احمد الحسن) اگر دوست داری وقت را برای تو تمدید می کنم به شرطی که در صفحه فیس‌بوک خودت از من درخواست کنی.

حقیقتاً من فکر نمی کردم این‌قدر احمق باشی که همان اول کار این‌گونه خودت را رسوا کنی.

بعد از 24 ساعت از زمان تعیین شده، الغریفی می‌گوید: وقت تمام شد. کیش و مات. تو دروغ گو و منافق هستی. تو احمد الحسن واقعی نیستی. من علی الغریفی هستم. و برائت خود را از دفتر نجف نسبت به احمدالحسن اعلام می‌کنم.

 فیلم مباهله دکتر علی غریفی بازگشته از جریان مدعی یمانی با احمد [الحسن] بصری به صورت زنده در آدرس زیر موجود است.[1]

 

[1]. مباهله دکتر علی غریفی با احمد [ الحسن ] بصری به صورت زنده.