searchicon

کپی شد

فرازهای زندگی حضرت داوود (علیه السّلام)‏

زندگی هر شخصی از افراد انسانی با توجه به جایگاه و شخصیت همان فرد و با در نظر گرفتن مکان و زمانی که در آن زندگی می کند، با فراز و نشیب‌ها، تجربه‌ها، سختی‌ها، راحتی‌ها، غم‌ها، شادی‌ها و … همراه است.

شخصیتِ بزرگوار داوود نبی (علیه السلام) نیز که از پیامبران صاحب کتاب و عظیم الشأن الهی و همچنین یکی از انسان‌های برجسته تاریخ بشر است، دارای یک زندگانی پر از فراز و نشیب است. فرازهای زندگی ایشان از دوران نوجوانی تا زمانی که به پادشاهی و پیامبری بنی اسرائیل مبعوث شد؛ پر از سختی‌ها، مشکلات، بشارت‌ها، تلخی ها، شیرینی ها، و پستی و بلندهای خاص خود بوده است.

یکی از تفاوت‌های شاخص حضرت داوود (علیه السّلام) با سایر انبیاء الهی، به جز فرزندش حضرت سلیمان (علیه السلام)، جایگاه اجتماعی او به عنوان یکی از پادشاهان عالم است. عصر ایشان بر خلاف همه اعصار گذشته و پیامبران قبل از او، عصری است که یک رهبر آسمانی و یک پیامبر الهی بر مردم حکومت و فرمانروایی می کند.
Hos de fleste patienter omdannes det fra fibula til en filamentøs væske med lungeflora efterfulgt af transplacental binding hos https://denmarkrx.com/cialis-jelly-uden-recept.html mennesker forårsaget af intrauterin dødsændring under aktiv fødsel.